pretul unei campanii outdoor media
O campanie outdoor media include doua categorii de costuri:
Costurile initiale
Acestea sunt compuse din productia afiseor (material, print, finisaje), decorarea initiala (transport, manopera alpinistilor, cordelina) si neutralizarea campaniei (manopera pentru dezafectarea finala a afiselor).
Pentru a avea o estimare asupra costurilor initiale, se poate lua in calcul un pret de 6-7 EUR/mp net in functie de materialul folosit pentru afis. Costurile de decorare a afiselor publicitare si neutralizarea de la finalul campaniei sunt de aproximativ 2.5 EUR/mp net.
Costurile lunare
Acestea sunt formate din chiria pentru panoul publicitar si eventual din costurile de iluminare (acolo unde acest lucru este posibil).Costurile lunare (inchirierea unipolurilor ) sunt negociabile in functie de volum, perioada de campanie, eventualele pauze de campanie, termenele de plata si garantia oferita pentru acest termen prin clauzele contractuale. Fiind vorba de o marja de negociere destul de mare, aceste preturi sunt discutate dupa o prima evaluare a necesarului de comunicare outdoor pentru fiecare proiect.