Avantaje specifice formatului unipole sign
Exemplu de campanie outdoor media pe panouri format unipol 14x4m - campanie lubrifianti Mobil 1
Imagine puternica
Un mesaj bine conceput pe un suport de calitate va beneficia de un plus de credibilitate datorita senzatiei de stabilitate si permanenta pe care o confera o structura de tip Unipol. Avantajul este bine perceput mai ales in raport cu panourile de tabla (frontlit clasic) sau cu panourile mai mici. Chiar bannerele foarte mari (de tip Mesh cu suprafete de peste 100 mp) pot induce senzatia de improvizatie datorita sistemelor de fixare si a imperfectiunilor rezultate.Trafic ridicat = audienta mare
Unipolurile sunt montate pe drumurile cu flux mare de autovehicule. Este important sa fie realizata diferenta intre drumurile cu flux mare de masini (numar de vehicule / zi) si bulevardele cu trafic greoi si blocaje frecvente. Circulatia din interirul oraselor au un specific diferit. Majoritatea bulevardelor au timpi de asteptare datorita semafoarelor care duc la un trafic discontinuu si in consecinta un numar mai mic de vehicule care vad un panou publicitar. In zonele cu trafic intens (ex: Bd Magheru), atentia soferilor este fragmentata de numarul mare de mesaje publicitare, semafoare si traficul in sine. Mesajele publicitare care vor atrage atentia vor fi cele mari. Panourile aflate in apropierea semafoarelor vor fi vazute de primele masini care asteapta la culoarea rosie. In interiorul oraselor, alegerea unor panouri publicitare eficiente trebuie facuta cu atentie si presupune ceva experienta. Difuzarea spoturilor pe TV Screen-uri (panourile publicitare cu led) introduce variabile noi: perioada spotului, intervalul de difuzare, interferenta mesajelor adiacente.Pozitionare geografica
La fel ca orice locatie outdoor media, unipolurile permit o adresare precisa in functie de zona geografica. Exemplu: o campanie de 12 luni pe 3 unipoluri amplasate pe DN1, A1, A2 se poate adresa practic intregii populatii mobile din Bucuresti (persoane care se deplaseaza frecvent cu masina).Costul expunerii
Cost redus raportat la numarul de expuneri (CPM sau CPT) Dintr-un calcul simplu rezulta ca un panou expus la un trafic mediu de 30 de autovehicule pe minut intre orele 08:00 - 20:00 (ex: DN1 - Otopeni) determina un CPM de 0.63 EUR. A fost considerata o chirie de 800 EUR/luna pentru un panou publicitar double sided (pentru doua afise publicitare). Costurile unei campanii OOH depind foarte mult de perioada, numarul de locatii, golurile de campanie generate, termenul de plata, nivelul de rebate negociat cu agentia, data la care poate incepe campania respectiva. In multe situatii, randamentul unei campanii outdoor media pe panourile publicitare din retea poate fi marit spectaculos prin negocierea unui pachet de tip "last minute buyng".
Formatele de panouri publicitare din reteaua Wizard Media
- Panou publicitar format unipol 14x4m (standard)
- Panou publicitar format unipol 14x9m (sau doua module standard)
- Panou publicitar format unipol 14x14m (sau trei module standard)
- Backlit gigant 15x10m (caseta iluminata din interior)
- Locatie publicitara speciala 30x10m (cu doi piloni)
- Locatie speciala 75x15m (5 piloni de sustinere)
- 8x3m (formatul mic) - unipole sign (utilizat mai rar)