Adaptarea graficii la formatul de panou publicitar si la regimul de expunere

In imaginile de mai jos am selectat cateva exemple de grafica bine adatpata la formatul unipol, grafica folosita in campaniile outdoor media derulate in reteaua noastra in ultimii ani. Eficienta unei campanii publicitare outdoor depinde mult de alegerea unui mesaj publicitar clar, concis si lizibil.

Recomandari pentru adaptarea graficii la formatul unipol

Contrast puternic

Pentru a fi eficiente chiar si in conditii meteo cu vizibilitate dificila (ceata, ploaie, ninsoare), mesajele publicitare outdoor au nevoie de contrast ridicat fata de grafica folosita pe alte printuri (indoor advertising, reviste, cataloage, pliante). Un contrast bun va face mesajul vizibil si lizibil de la distanta mai mare.

Elemente vizuale putine, mari si clare

O tentatie frecventa este aceea de a incarca vizualul panourilor publicitare cu multe elemente: imagini folosite pe alte canale de comunicare ale campaniei, sigla producatorului, sigla sau imaginea produsului, slogan, descriere, adrese, telefoane, etc. Cu cat exista mai multe elemente grafice in layout, cu atat randamentul mesajului outdoor comunicat va fi mai mic.

Comunicarea prin mesaj text clar si relevant

(si coordonarea acestor cuvinte cu campaniile online)

Background simplu, preferabil monocolor

Un astfel de background simplu va pune mai usor in evidenta elementele importante ale mesajului publicitar.
 
Panouri publicitare format unipol (bulletin boards)
 
In mod special, unipolurile au nevoie de un mesaj grafic simplificat fata de suporturile publicitare din zonele pietonale sau masini cu viteze mici de deplasare (backlituri, citylights, bus shelters). O grafica clara si corect adaptata la suportul publicitar va oferi intotdeauna campaniei un randament mai bun.
 
Adaptarea graficii la formatul unipole sign
 
Adaptarea graficii la formatul unipole sign
 
Adaptarea graficii la formatul unipole sign
 
Adaptarea graficii la formatul unipole sign
 

 

link-uri utile