021 320 55 51

Inchiriere de panouri publicitare la nivel national

locatii format unipole sign (unipoluri) pe drumuri nationale si autostrazile din Romania


Panouri publicitare CrisTim campanie Salam Sasesc
 

Inchirierea panourilor publicitare de mari dimensiuni este de obicei facuta pe perioade de peste 3 luni. Pentru o campanie outdoor media eficienta este recomandata o segmentare diferita intre DN-uri si locatiile din interiorul oraselor.

Daca un mesaj publicitar expus intr-un anumit cartier (de exemplu in proximitatea unui market) ajunge sa fie vazut intr-o luna cam de aceleasi persoane, de obicei rezidente in zona, mesajele publcitare expuse pe o autostrada sau un drum national vor fi vazute de persoane mult mai diferite de la o zi la alta. Rata de duplicare pentru aceste locatii este mult mai mica.

Costurile de productie sunt relativ ridicate datorita suprafetelor de afisare mari si datorita utilizarii de materiale cu calitate si rezistenta ridicata. In mod uzual, aceste afise trebuie sa primeasca o garantie de minim 6 luni.

Costurile unei campanii pubicitare outdoor media sunt compuse din:

Productia afiselor

Includ materialele pe care se printeaza (frontlit coated), printul, finisajele (suduri, capse, intarituri). Creatia nu este inclusa in acest cost. De obicei serviciile de creatie publicitara si DTP sunt facute direct de client sau furnizate de agentia de creatie.

Serviciile de montaj (decorare)

Includ transportul afiselor, serviciile alpinistilor, consumabile (cordelina cu care sunt fixate banerele) si neutralizarea locatiei publicitare de la finalul campaniei.

Costurile media (inchirierea panourilor publicitare)

Costurile de inchiriere pentru un panou publicitar difera in functie de dimensiuni, perioada de campanie, tipul de comisionare practicat de agentie (rebate) si in anumite cazuri in functie de sezon (ex: campaniile de pe Autostrada Soarelui derulate in perioada de vara)

Costul de inchiriere poate fi redus printr-un termen de plata scurt, de asumarea unei perioade de campanie sau de optiunea unei expuneri flexibile (campanii in regim floating).

Pentru ca o campanie bine planificata si cu mesaj bine adaptat la formatele din retea ne poate aduce si noua (ca furnizor outdoor media) beneficii clare, putem oferi o sustinere suplimentara pentru anumite proiecte pe care le consideram utile. In portofoliul exista proiecte cu sustinere speciala atat pentru clienti cu volume mari (20 - 30 de unipoluri inchiriate) cat si printre clienti care pastreaza inchiriat un singur unipol.

O campanie corecta va fi astfel observata si de alti potentiali advertiseri si va deveni un studiu de caz eficient.


 

 

Formular de contact