Campanii OOH pentru produse FMCG
Expunere outdoor media pe cele mai circulate segmente de drum
O mare parte din campaniile publicitare pentru produsele FMCG (Fast Moving Consumer Goods) se concentreaza pe expunerea in imediata apropiere a punctelor de vanzare. In acelasi timp, pentru notorietatea marcii sunt folosite canale de comunicare cu acoperire mare (tv, radio, internet), evenimente, etc.
O parte din campaniile FMCG exploateaza eficient traficul si segmentarea oferita de expunerea pe DN-uri si autostrazi: plaja de varsta cuprinsa intre 30 - 55 de ani, persoane active, posesor de carnet de conducere.
In fuctie de segmentul de drum, campaniile tintesc diferite segmente de marketing:
- categorii premium( ex: DN1 Bucuresti - Valea Prahovei, Autostrada Soarelui)
- soferi transportatori de marfa (rutee de camioane: Centura Bucuresti, Ruta Bucuresti Pitesti Sibiu Nadlac, etc)
- regiunea de Est / Moldova (DN2 E85)
- romanii care lucreaza in Spania / Italia si revin in tara de sarbatori (unipolurile din punctele vamale)
- Schimbul de trafic cu Rep. Moldova (Vama Sculeni)
- angajatii parcurilor logistice sau industriale
Alte campanii retail FMCG cu expunere pe unipoluri Wizard: Cascaval Delaco, Magnum, Pate Bucegi, Delikat, Fuchs, Lays, Pepsi, Tymbark, Bergenbier, Bucegi, Budureasca, Perspirex, Dove, Dove Men.












.jpg)

Cum difera campaniile de pe DN-uri fata de cele din interiorul oraselor?
Pentru a organiza o campanie cu randament ridicat, foloseste avantajele specifice fiecarui format publicitar.- DN-urile ofera audienta cea mai mare dar un timp de expunere mai mic. Traficul este continuu, cu mai putine intreruperi date de semafoare.
- Fiecare ruta are o structura de trafic specifica. Desi DN1 si A1 au valori de trafic asemanatoare, segmentarea este diferita.
- Formatul 14x4m este gandit pentru mesaje publicitare in care textul are un aport important. Foloseste acest avantaj pentru a comunica fraze cheie.
- DN-urile au rata de refresh mai mare su colecteaza trafic din zone diferite ale unui oras. DN1 va concentra trafic format de rezidentii Bucuresti + Ilfov indiferent de cartier.
- Perioada de campanie mai mare este justificata atat de amortizarea costurilor de productie (datorita suprafetelor mari), cat si datorita procentului mai mic de vizualizari duplicate.
- Formatele mari sustin mai bine o campanie de imagine. Simpla prezenta pe un panou publicitar de dimensiuni mai mari decat cele din apropiere, ajuta la consolidarea unei imagini puternice a marcii si face mesajul mai vizibil.
- Unipolurile pot sustine mai bine campanii cu mesaje concise, directe si clare. Pentru detalierea mesajului, filmari explicative sau demonstrative, documentatii tehnice, imagini sau informatii comerciale, este eficienta directionarea spre mediul online. Aceasta directionare spre online se face mai eficient prin fraze cheie (keywords) si nu prin mentionarea adresei web care poate fi mai greu de retinut sau mult mai impersonala.
Va stam la dispozitie pentru o discutie personalizata despre felul in care unipolurile pot fi implicate in campaniile pe care le gestionati.
Noutati in reteaua de unipoluri Wizard Media
Campanii publicitare outdoor pentru diferite categorii de afaceri
- Campanii B2B (Business to Business) / B2B2C (Business to Business to Consumer)
- Bancar / Creditare
- Campanii outdoor media in domeniul Auto
- Campanii Out of Home in domeniul Medical
- Campanii OOH pentru Agribusiness
- Campanii FMCG food - Cris-Tim
- Campanii OOH cu proiecte speciale pentru FMCG - food (Tymbark)
- Campanii FMCG cosmetice - unipoluri cu extensii. Dove (Unilever)
- Agribusiness - achizitii de cereale (Grau si Orz)
- Centre logistice / Parcuri logistice
- Publicitate outdoor cu target pe rezidentii din Bucuresti + Ilfov