021 320 55 51

Exemple de campanii OOH din categoria Auto

publicitate outdoor: campanii de imagine


Spatiile publicitare oferite de structurile de tip unipol, pot deveni suportul unor proiecte speciale pentru campaniile din categoria autovehiculelor, campanii care isi propun sa atraga atentia potentialilor clienti prin promovarea unor modele auto noi sau ale unor brand-uri cu impact asupra publicului.

Multe dintre campaniile OOH din domeniul auto sunt campanii de imagine care isi doresc sa promveze un anumit produs sau servicii. Forma sub care mesajul este incorporat in vizualul unipolului poate juca un rol deosebit in atragerea interesului posibilului comparator.

Campania Mazda din anul 2017 este o campanie de imagine, care promoveaza noul produs al firmei - Mazda CX5. Fromatul unipolului decorat cu campania Mazda 2017 este de 14x4m.

Un alt exemplu de campanie este de aceasta data Proleasing - campania 2017. Si in acest exemplu este vorba de o campanie de imagine dar de aceasta data, scopul acesteia este de a prommova serviciile pe care compania le pune la dispozitie.

Noua Mazda, campanie OOH Client: Mazda, Agentie: Mindshare, Campanie 2017
 
Campanie de promovare servicii Proleasing Client: Proleasing, Campanie 2017: campanie de imagine Proleasing - promovarea serviciilor.
 
Campanie de promovare servicii Proleasing Client: Proleasing, Campanie 2017 - campanie de imagine - promovarea serviciilor
 
Campanie de promovare Goodyear Client: Goodyear, Campanie 2021 - campanie de imagine
Campanie de promovare Impar Client: Impar, Campanie 2021 - campanie de imagine

Cum difera campaniile de pe DN-uri fata de cele din interiorul oraselor?

Pentru a organiza o campanie cu randament ridicat, foloseste avantajele specifice fiecarui format publicitar.
  • DN-urile ofera audienta cea mai mare dar un timp de expunere mai mic. Traficul este continuu, cu mai putine intreruperi date de semafoare.
  • Fiecare ruta are o structura de trafic specifica. Desi DN1 si A1 au valori de trafic asemanatoare, segmentarea este diferita.
  • Formatul 14x4m este gandit pentru mesaje publicitare in care textul are un aport important. Foloseste acest avantaj pentru a comunica fraze cheie.
  • DN-urile au rata de refresh mai mare si colecteaza trafic din zone diferite ale unui oras. DN1 va concentra trafic format de rezidentii Bucuresti + Ilfov indiferent de cartier.
  • Perioada de campanie mai mare este justificata atat de amortizarea costurilor de productie (datorita suprafetelor mari), cat si datorita procentului mai mic de vizualizari duplicate.
  • Formatele mari sustin mai bine o campanie de imagine. Simpla prezenta pe un panou publicitar de dimensiuni mai mari decat cele din apropiere, ajuta la consolidarea unei imagini puternice a marcii si face mesajul mai vizibil.
  • Unipolurile pot sustine mai bine campanii cu mesaje concise, directe si clare. Pentru detalierea mesajului, filmari explicative sau demonstrative, documentatii tehnice, imagini sau informatii comerciale, este eficienta directionarea spre mediul online. Aceasta directionare spre online se face mai eficient prin fraze cheie (keywords) si nu prin mentionarea adresei web care poate fi mai greu de retinut sau mult mai impersonala.

Va stam la dispozitie pentru o discutie personalizata despre felul in care unipolurile pot fi implicate in campaniile pe care le gestionati.