Eficienta unei campanii OOH depinde nu numai de valorile de trafic (numarul persoanelor care au ocazia sa vada mesajul outdoor), ci si de impactul obtinut. Dincolo de calitatea expunerii (zone degajate fara concurenta vizuala), forma panoului poate mari impactul. Scoaterea unor elemente grafica in afara spatiului standard este o solutie prin care eficienta campaniei poate fi marita.
Proiectele speciale construite in interiorul oraselor sunt vazute de obicei de la distante mici si sunt observate din unghiuri diferite. Aici sunt folosite butaforii 3D.
Panourile publicitare montate in afara oraselor (drumuri nationale si autostrazi) ofera un trafic mai mare, sunt observate de la distante mai mari iar unghiul din care sunt observate este aproape acelasi. Un unipol cu extensii 2D este observat din masina si se afla mereu in campul vizual al soferului si al pasagerului din fata. Intervalul de timp in care unipolul este vazut din alt unghi este practic neglijabil in cazul expunerii pe autostrada.
Avand in vedere si dimensiunile mari ale unipolurilor, solutia tehnica pentru proiectele speciale este constructia unor extensii plane (2D), bine ranforsate cu structuri metalice.
De cele mai multe ori, cele doua feţe ale unui unipol vor avea grafica diferita si in oglinda, astfel incat cele doua extensii se vor afla "spate in spate". In acest fel, grafica expusa pe una din extensii va masca ranforsarile celei de-a doua extensii care expune pe sensul opus.
Va stam la dispozitie pentru o discutie personalizata despre felul in care unipolurile pot fi implicate in campaniile pe care le gestionati.