Campanii OOH + SEO + Adwords
Coordonarea campaniilor outdoor media cu comunicarea online
Conversia traficului de vehicule in trafic online catre sistemul online presupune sincronizarea comunicarii outdoor cu sistemul online (este necesara optimizarea SEO pe cuvintele cheie promovate de outdoor)
Un mix eficient: outdoor media + online advertising
Comunicare online sau outdoor?
O campanie de comunicare fara componenta online incepe sa fie greu de imaginat. In acelasi timp, panourile publicitare ofera un randament foarte bun (CPM) pentru o expunere masiva.
Faptul ca orice afacere trebuie sa includa un site sau un sistem de site-uri web, SEO, Google Adwords este deja inteles de orice advertiser, indiferent ca este un mare jucator in retail, importator major sau un mic bistro. In functie de business, pot fi incluse alte ingrediente online deja clasice: magazin online, sistem intranet pentru parteneri, prezenta si campanii specializate in retelele sociale, asigurarea unei prezente inteligente prin campanii de PR online.
Pentru foarte multe din afaceri, pasii finali catre achizitie sunt facuti online. Un numar din ce in ce mai mare de persoane, dupa ce decid ca sunt interesate de un anumit produs sau serviciu, vor folosi internetul pentru a se documenta sau pur si simplu pentru a afla numarul de telefon sau adresa unui magazin. Aici functioneaza foarte bine publicitatea online contextuala.
Exista tehnici eficiente de comunicare online care se adreseaza celor care fac o cautare specifica pe internet.
Internetul poate ajunge usor la cei care se afla in etapa finala a deciziei si acest aspect ii da o mare valoare.
Cum ne adresam celor care ne pot deveni clienti dar din diferite motive nu si-au manifestat interesul pe internet?
Cum ne adresam celor care nu au inceput sa caute cuvintele cheie pe care ne bazam campania online?
Raspunsul este simplu: altfel decat prin publicitate pe internet.
Un panou publicitar plasat pe DN1 care anunta deschiderea unui magazin online va aduce acelui site un plus de trafic format din persoane care in mod uzual circula pe DN1. O campanie publicitara outdoor la un model nou de masina va creste traficul pe site-ul de prezentare al marcii respecive. Totul este ca site-ul sa fie deja optimizat pentru cautarea "noul Yaris" (de exemplu) pentru a putea prelua traficul generat de campania OOH. In acest context, alocarea bugetului de promovare poate viza un SEO foarte bine pus la punct la care se adauga o campanie outdoor media (sau tv, radio, etc) care sa initieze trafic suplimentar spre cautarile Google.