Directionarea catre un punct de lucru (showroom, magazin, sediu) se face in mod traditional cu ajutorul indicatoarelor sau cu expunere pe spatiile publicitare din proximitate: steaguri montate pe stalpi, placute directionale, backlituri, billboards sau chiar unipoluri sau meshuri
Grafica poate fi simpla, compusa din numele punctului de lucru, o sageata de directionare si o distanta aproximativa. In cazul adreselor foarte simple si sugestive, localizarea poate fi anuntata pe panouri publicitare aflate in cu totul alta zona. Ca exemplu, Kika isi poate anunta pozitia magazinului din Bucuresti cu urmatorul mesaj expus chiar pe DN1: Ne gasesti la iesirea din Bucuresti Pitesti (A1).
Sistemele GPS au devenit insa o alternativa foarte practica de directionare din clipa in care cautarea magazinelor s-a putut face direct pe harta din telefonul mobil.
Termenul de smartphone incepe sa dispara pe masura ce toate aproape toate telefoanele mobile au devenit smart si includ un sistem de navigatie de tip Waze.
Principala recomandare pe care o facem clientilor care doresc semnalizarea unui punct de lucru este sa se asigure ca au punctele de lucru inscrise pe Google Maps si pe aplicatia Waze.Pentru inscrierea unui punct de lucru pe Google Maps, cautati instructiunile de pe Google My Business. In princiu este suficient sa introduceti datele magazinului / sediului / Showroom-ului si sa confirmati codul primit prin posta clasica de Google.
Dupa ce v-ati asigurat ca existati pe harta interactiva, puteti anunta acest lucru pe orice panou publicitar amplasat practic in orice zona.
Rolul mesajului outdoor media va fi mai simplu si mai puternic. Puteti folosi spatiu pentru mesaje traditionale si pentru a anunta ca indiferent in ce zona se afla, oricine poate introduce numele magazinului in programul de navigatie si nu va mai avea nevoie de alte instructiuni de directionare.