Inchirierea unipolurilor 14x4m in regim floating

Reducerea costurilor de inchiriere si expunere flexibila la nivel national.


Pe scurt: inchirierea de locatii premium la un cost mai bun.

O retea outdoor media omogena permite inchirierea panourilor publicitare in regim floating.

Datorita faptului ca reteaua noastra se bazeaza ofera pe un numar mare de unipoluri format standard (14x4m double sided), afisele tiparite pe frontlit coated permit mutarea 9redecorarea) acestora de pe un panou publicitar pe altul.

In mod uzual, disponibilul de locatii asigura un numar de peste 100 de unipoluri ofertabile pentru care clientii pot beneficia de un discount suplimentar (ex: 40% din costul chiriei fata de clientii locatiilor fixe).

Descrierea campaniilor in regim floating:

Chiria lunara pentru campaniile floating este semnificativ mai mica decat inchirierea standard (fixa). Acest lucru este posibil datorita faptului ca aceste unipoluri pot fi in continuare ofertate pentru alte campanii fixe.

In situatia in care o locatie pe care se afla un client in regim floating este dorita de un alt client standard (campanie cu regim fix), procedura este urmatoarea:

In masura in care este posibil, incercam sa evitam aceasta posibla mutare a afiselor pentru a evita cheltuieli interne inutile.

Indiferent de numarul de locatii implicate in campanie, se obtine un cost excelent pentru expunerea media, mai ales in cazul comunicarii pe zone largi (acoperire pe anumite zone ale tarii sau acoperire nationala). In acest moment derulam cu succes astfel de campanii pentru clienti cu cate un singur unipol sau cu pachete de 15-20 de unipoluri.


 

Ne puteti contacta oricand pentru a schita impreuna un scenariu personalizat.

Campanie Kaufland 2017 - Noul Tu

Alte articole recomandate

Exemple de campanii outdoor


 

 

 

Costul unei campanii outdoor media este compus din:


 
Productia afiselor (banner din material tip frontlit coated). Sunt incluse finisajele necesare montajului (capse, suduri, intarituri pe contur). Nu sunt incluse serviciile de creatie sau DTP.
 
Serviciile de decorare initiala si cele de neutralizare (unde este cazul). Includ transport, manopera alpinistilor si consumabilele folosite la fixare.
 
Chiria lunara pentru inchirierea locatiei publicitare facturata conform contractului de publicitate.
 
La serviciile de publicitate outdoor, facturile vor include TVA si TLP (taxa locala de publicitate), conform codului fiscal in vigoare.
 
Bugetul final este usor negociabil in functie de perioada campaniei, termenul de plata, nivelul de rebate al agentiei prin care lucrati.
 
Randamentul campaniei depinde insa decisiv de o buna planficare: mesajul vizual, claritatea acestuia, coordonarea cu restul canalelor de comunicare.